Slogan: Fiecare animal de casa merita cea mai buna viata

Ralston Purina Company era o companie americana infiintata in 1902. Produceau hrana pe baza de cereale atat pentru animale de companie, cat si pentru cabaline, porcine sau iepuri.

In 2001 au fost achizionati de Nestle si acum fac parte din divizia lor Nestlé Purina Petcare impreuna cu Lily’s Kitchen, Friskies s.a.

Purina a fost subiectul mai multor procese deschise in instanta si a mai multe probleme de calitate si siguranta, avand repetate retrageri de la raft a anumitor produse, in unele fiind descoperita salmonela.

Vom discuta in prezentare si acest detaliu. Mai intai sa vedem care e diferenta dintre ce sustin si realitate.

Ce zice reclama

(Aceste informatii le veti gasi partial si la descrierile produselor, in functie de cat interes si-a dat magazinul sa le completeze.)

Nutritia si sustenabilitatea sunt in centrul a ceea ce face Purina.

Purina e un brand imens, cu fonduri si potential de reclama enorme. Cea mai recenta campanie de marketing se bazeaza pe 10 principii, sau promisiuni:

  1. Inovam pentru a imbunatati calitatea vietii
  2. Sustinem transparenta in legatura cu intreaga gama de produse
  3. Eliminam colorantii artificiali
  4. Ajutam la reducerea riscului de obezitate
  5. Promovam adoptarea
  6. Promovam prezenta animalelor de companie la birou
  7. Promitem sa educam copiii
  8. Cream joburi pentru tineri
  9. Imbunatatim ambalajele pentru a reduce impactul negativ asupra mediului
  10. Alegem responsabil sursele de aprovizionare

Filozofia Purina se bazeaza pe elaborarea unei hrane nutritive, de buna calitate, ce ajuta pisicile sa traiasca mai sanatos, mai mult, si mai fericite. Lideri in nutritia animalelor, au observat ca o alimentatie adecvata poate ajuta concret la prelungirea vietii.

Echipa Purina incorporeaza peste 400 de nutritionisti, oameni de stiinta, veterinari si experti in comportamentul animalelor.

Mai multe pe pagina lor https://www.purina.ro/despre-noi/filozofia-purina

Hrana in conceptul Purina

Spre deosebire de producatorii mici, Purina incearca sa acopere nevoile mai multor tipuri de proprietari de pisici. Una din tacticile de marketing ce s-a dovedit foarte eficienta si a fost implementata de catre toti marii producatori e iluzia diversificarii produselor de la raft. Acelasi producator vinde sub mai multe branduri produse mai mult sau mai putin diferite.

Astfel, putem gasi Purina in Romania sub urmatoarele branduri:

Purina Beyond ofera hrana uscata, umeda si snacks-uri. Evita colorantii artificiali, aromele artificiale si conservantii. Fara porumb sau soia.

Ingredientele sunt de top si contin miel sau pui crescuti la liber, grau spelta si probiotice naturale.

Purina Beyond e unul din cele mai bune branduri Nestle Purina, dar produsele din aceasta gama au un continut prea mare de plante sau carbohidrati.

Purina Cat Chow sustine ca ofera o nutritie 100% completa si echilibrata pentru toate stadiile de viata ale pisicii.